جلسه گرامیداشت هفته بسیج در آبفار خراسان جنوبی برگزار شد.

930906

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام زارعی، امام جماعت شرکت ضمن تبریک ایام هفته بسیج اظهار داشت: بسيج لشكر مخلص خداست و لازمه بسيجي بودن ولايتمداري است.

وی بیان داشت: امروز دشمن نگران ترويج فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه است و تلاش مي كند با ترفندهاي مختلف و با تضعيف روحيه خودباوري از موفقيت نيروهاي بسيجي در عرصه هاي گوناگون علمي، ادبي، فرهنگي، هنري، سياسي، اقتصادي و نظامي جلوگيري كند،

حجت‌الاسلام زارعی اذعان داشت: ما وظيفه داريم تلاش كنيم با تبعيت از ولايت فقيه و اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري و با ايثار و از خودگذشتگي، در راستاي خدمت به نظام اسلامي و حفظ ارزشهاي شهداي والا مقام، بيش از پيش تلاش كنيم و سهم بسزايي را در پيشرفت كشور برعهده داشته باشيم.

وی در ادامه عنوان داشت:اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج، دفاع همه جانبه از مقدسات و ايدئولوژي و ضرورت پيشگيري و مقابله با خطرات بالقوه و بالفعل مي باشد .

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: برخی معتقدند تاریخ بسیج به زمان پیامبر اسلام بر می گردد اما استفاده از آیات قران این موضوع را نشان می دهد که قبل از اسلام پیامبران تکیه بر بسیج داشتند.

وی در پایان با اشاره به آمادگی بالای نیروهای بسیجی در کشور ابراز داشت: امروز بسیج به یک نیروی آماده و هماهنگ در کشور تبدیل شده است که جوانان مخلص و انگیزه دار را در خود جای داده که به تنهایی سرمایه پرنعمتی است و به راحتی نصیب هر ملتی نمی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, | 12:35 | نويسنده : |