جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید کمیلی(به روایت تصویر)

به گزارش امور فرهنگی پایگاه شهید کمیلی شرکت آبفار خراسان جنوبی در مورخ 94/6/19 با حضور امام جمعه شهرستان درمیان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مدیر عامل و سرگرد پاسدار هزاری فرمانده پایگاه حمزه سید الشهدا ادارات و اصناف و سرگرد پاسدار اقبالیان مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید کمیلی و همچنین مارفه فرمانده پایگاه حضرت زینب(س) بانوان برگزار گردید.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ابتدا علی اکبر بسکابادی مدیر عامل بسیجی و رزمنده 8 سال دفاع مقدس شرکت آب و فاضلاب روستایی در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج و برنامه های قابل اجرا و پیگیری توسط بسیجیان را متذکر شدند و از زحمات حاج علی مهدی زاده فرمانده سابق پایگاه تشکر کردند و برای فرمانده جدید جناب آقای مهندس مهدی تناکی زاده آرزوی توفیق بیش از پیش نمودند.

در ادامه امام جمعه فقید و سعید شهرستان درمیان ایراد سخنرانی نمودند و به اهمیت اصل و اساس بسیج و بعد روحانی و جهانی بسیج و فراگیر بودن آن اشاره نمودند.و در ادامه جناب سرگرد هزاری سخنان خود را با تشکر از توجه ویژه مدیر عامل بسیجی و رزمنده شرکت آب و فاضلاب روستایی تشکر و قدر دانی نمودند و متذکر شدند که این شرکت دومین ارگانی هست که اقدام به تأسیس پایگاه خواهران نموده که این جای بسی تشکر و قدردانی را دارد و همچنین ددر ادامه از فرمانده سابق تشکر و برای فرماندهی جدید آرزوی توفیق کردند.

بعد از اهداء لوح سپاس به فرماندهی اسبق پایگاه حاج علی مهدی زاده بیانات خود را با تشکر از حضور یکایک همکاران و عزیزان پاسدار و لطف و مرهمت ایشان شروع کردند و در ادامه سخنان خود اعلام داشتند که بنده خیلی وقت پیش احساس کردم بایستی جایگاه فرماندهی پایگاه به نسل جوان منتقل شود لذاخود این پیشنهاد را دادم و خدای را شاکرم که توفیق خدمت در این عرصه را به بنده داد و انشاا... در آینده نیز باز همکاری خواهم نمود.

پس از دقایقی بعد از  اهداء حکم به مهندس تناکی زاده ایشان سخنان خود را ببا ذکر صلوات بر محمد و خاندان پاک و مطهرش آغاز نمودند و ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و پاسداران معزز حاضر در جلسه از زحمات حاج آقای مهدی زاده تشکر کردند و در پایان بخشی از برنامه های مورد نظر برای اجرایی شدن در آینده را برای حاضرین در جلسه عنوان نمودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394برچسب:, | 9:23 | نويسنده : محمد کرامتی نژاد |