راه ها و دلایل مهم برای شروع دوباره

 

طلاق یا زندگی

به جای گرفتن تصمیم، که بیشتر ما خیلی به آنها پایبند نمی مانیم، چرا به بعضی قسمت های زندگی تان نگاهی نمی اندازید که دوست دارید از نو شروعشان کنید؟ در زیر به راه هایی برای شروع دوباره اشاره می کنیم.

۱. شروع دوباره به معنی جبران شکست نیست. یک آغاز جدید است. این طرز تفکر بسیار کمکتان می کند زیرا باعث می شود وقتتان را برای سخت گرفتن به خودتان تلف نکنید.

۲. حرکت در طول زندگی مثل بالا رفتن از پله می ماند. یک سطح بالا می روید و بعد یک سطح پایین. هیچ چیز صاف و مستقیم نیست. کمی با خودتان و جهت جدید زندگی تان تمرین کنید.

۳. به شروع های زندگی تان اگر درست نزدیک شوید می تواند شروع یک زندگی نو برایتان باشد. گاهی وقت ها ایده های کوچک می توانند به اتفاقاتی بزرگ تبدیل شوند.

۴. پایان ها همیشه بد نیستند. حتی اگر تا بحال زندگی خوبی داشته اید، زندگی جدیدی که روبه رویتان قرار گرفته ممکن است آن را به کلی کمرنگ کند. اگر زندگی بدی داشته باشید هم دقیقاً همینطور خواهد بود.

۵. شروع دوباره ممکن است ترسناک به نظر برسد اما واقعاً بهانه خوبی برای جشن گرفتن است. به آن بعنوان چیزی هیجان انگیز نگاه کنید و خواهید دید که خیلی از احساسات اضطراب آورتان ناپدید می شوند.

۶. به خاطر داشته باشید که آینده شما تحت حکومت گذشته تان نیست. هر اتفاقی هم که در زندگی تان افتاده باشد، هنوز هم می توانید راهی برای بهتر کردن اوضاع هم برای خودتان و هم اطرافیانتان پیدا کنید.

۷. اینکه مجبور به شروع دوباره باشید با اینکه تصمیم بگیرید از نو شروع کنید فرق دارد. برای آنهایی که زندگی شان هنوز بخاطر فجایع طبیعی یا انسانی، غرق در هرج ومرج است، شروع دوباره انتخاب نیست. حمایت از نیازمندان و قبول وضعیت ممکن خصوصیاتی بسیار عالی است.

۸. جایگزین هایی سالم برای الگوهای زندگی منفی پیدا کنید. اگر راحت نیستید که همه تغییرات را یکدفعه و از یک تاریخ مشخص شروع کنید، کم کم قدم بردارید. اگر قادر به ترک یک عادت بد نیستید، می توانید از کم کردن آن شروع کنید. بد نیست که زمانی به خودتان فرصت دهید که به تعادل برسد.

۹. همه چیز رفتن به باشگاه و ورزش کردن نیست. چرا رفتن به کلاس رقص و کمی تفریح کردن و در عین حال خوش هیکل شدن را امتحان نمی کنید؟ شروع دوباره می تواند به معنی دنبال کردن آرزوهایتان باشد. همه ما وقتی به سمت هدفمان گام برمی داریم خوشحال و راضی هستیم.

۱۰. شروع دوباره یعنی فرصت دادن به خودتان برای شادی و خوشبختی واقعی. باید شجاع باشید و بتوانید چیزهای جدید یاد بگیرید، اما این چطور ممکن است؟ در بدترین حالت، مهارت های لازم برای شروع پروژه بعدی تان را به دست خواهید آورد.

یادتان باشد که در هر شرایطی که باشید، هیچوفت دیر نیست و همیشه برای شروع دوباره وقت دارید. وقتی بتوانید صادقانه به تغییراتی که ایجاد کرده اید متعهد شوید، فرآیند جدید آغاز شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:, | 8:1 | نويسنده : محمد کرامتی نژاد |